det går bra nu

Nackspärren har släppt men har fortfarande känningar om jag skulle råka spänna mig lite eller om jag gör en hastig rörelse. Men jag gör stretch övningar varje dag så jag hoppas att det ska gå bort snart, ORKAR INTE DET MER!!!! usch! Har börjar tränat igen iaf. Polan går det bara bättre och bättre med, känns som vi kanske kommer kunna debutera LA:4 & LA:P1 redan nästa år ? Håller detta sig nu och vi fortsätter att utvecklas så har vi en jävla chans, det kan jag lova er!!! Idag blev det ett pass i ridhuset, gudarnas va fin hon va! Släppte i munnen och vi fick en sånt där sug i munnen så att hon tog tag i bettet med bakbenen och arbetade genom ryggen. Vilken känsla man får då :') igår vilade hon och i fredags var jag på Madde träning.  HERREGUD VA FIN HON VA DÄR OXÅ!!! haha Madde vart helt chockad av agtt hon va så himla fin & mjuk, hade nämligen inte tränat för henne på några veckor och sist vi va där så va allt kaos, vi kom försent=stressad skritta fram=stressastressastressa... osv.. ALLT va kaos :( Så den träningen glömde vi bort fort . Sedan gick det några veckor och sen va det dags igen. Och ja som jag sa innan , så himla fin & mjuk va hon, träningar väldigt mycket på att hon ska acceptera skänkeln utan att kicka och hålla på och slå med svansen. Inte ett ända sånt!!! Man märker verkligen att träning ger resultat, precis som när du tränar dig själv. Kolla på Alexandra von Benzon Hollesen vilken vilja '' I used to be fat'' 
Snacka om förebild. Läs henns blogg, insiprerande tjej!!! http://finest.se/alexandrahollesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0