Polo 9 jan

Skulle igentligen hoppat idag... men det blev inte så x)
Precis när jag skulle be mammi att ta fram bommar så kommer det in två ponnysar och då tänker ju jag:
okejj, dom ska säker rida en liten stund, så jag kan nog hoppa ändå.
Me då kom hon fram till mej och sa att det va 2 ungponnysar som dom håller på och rida in och att den ena är vääldigt stingslig och vill inte stå still, så att jag va med på det.
Så det blev ngen hoppning :( hahahahhhahah jag längtar vääldigt mycket till den andra hoppning , för att hon har inte hoppat på över 2 veckor :D
hahaah kul jag komemr att få det då! :D


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en EC-Hand! EC hand är en produkt som hjälper ryttaren att träna sig till en bättre hand på ett lätt och överskådligt sätt. Den korrigerar ryttarens hand och hjälpgivning!



Klicka på denna länk för att komma direkt till tävlingen och få chansen att vinna denna superprodukt: http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-ett-par-ec-hand.html

2011-01-11 @ 14:24:39
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0