idag

Idag blev det ett pass på fältet, åhh va fin hon va!!! Körde mycket övergångar och galoppfattningar. Vilken ponny jag har asså!! Hon går verkligen och väntar på att jag ska ge henne en galoppfattning och då bara suger hon tag i bettet och verkligen hoppar fram i galoppen! Det är så härligt :')
Imorgon så ska jag rida två ponnys Polan & Chief! Kommer ni ihåg han? red han i somras några gånger. Men i morgon blir det ett lugnt dressyrpass med Chief, ska bara mest känna lite hur han känns osv (Va ju ett tag sen jag red han). Polan rider jag ett dressyrpass på banan.
Nora (Chief's ägare) debuterade LA för första gången med chief förra helgen, och jag är såååå stolt över dom!!!!
Bästa bästa ni!!!<3 läs henns bloggish häääär --> http://norachristansson.blogg.se  
LA
Här är en bild på mig och Chief i somras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0