bilder från terräng träningen i torsdags!

terräng träning idag :D
Årets första! Gick SUPER BRA! hon skötte dej galant.
vi red fram ganska hårt, galopperade på hela banan inklusive gräsbanan. så ganska stor yta.
Sen så började vi hoppa fram på det ett litet kryss.
sen hopapde vi små stockarna, sedan bank, upphopp & ner hopp, och vatten graven. och massa sånt.
Dock fick jag tyvärr avbryta halva träningen för hon blev halv / sträckte sej. ( vi vet itne riktigt än eftersom hon va inte så varm i benen, sen efter tränigen så fotade jag gruppen efter. och därefter gick jag in och kollade henne igen. och då va hon varm.
Men nu kommar MASSA bilder från idag!










favorit bilden under! <3





♥ Elin & fredriksberg's Garp - Jag & Munsboro Polar - Nora & Munsboro Chief ♥


Kommentarer
Postat av: Li

Jättefina bilder! :D

2011-06-10 @ 16:18:04
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0