svar frågor!!!

Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Byter du bildlänkar? :)


SVAR: jaa! :) bara att mejla, [email protected]

Fanny om fältet:

Vad är det för hjälm du har? Var har du köpt den? Vr har du köpt din tröja?

SVAR: Det är en Lamicell Master, men silver stripes :) dom finns med guldiga oxå.
Jag köpte den på Charlies Häst & hund ibörjan av 2010. Tröjan jag har på mej har jag oxå köpt på Charlies, det är en Kingsland tröja.

Anonym om fältet:
vad finns det för hinder på fältet???

SVAR: det finns 6 st terräng hinder uppe på fältet, en stock, två höbalar som står jämte varandra, en lite större stock som har flera stockar staplade på sej , och en cement tunna , och ett par lastningspallar som står lutade mot varandra och sen är det ett hinder som är som ett V man hoppar det såhär:


Nu kommer bilderna på alla hindrena:
den lilla stocken:

den stora stocken (dock är inte hela bilden hindret med mej aja):

cement tunnorna:

höbalen:

''V'' hindret:

lastningspallarna (stapel hindret som jag kallar det för)


Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken om fältet:
Jag är typ kär i din ponny :D

SVAR: hihi hon är allt en liten sötsak! :')


detta är en ovisad bild från i lördags då vi hade photo shoot! :D
Vill ni kanske se fler av dem? ;)

Kommentarer
Postat av: sigrid

Fin blogg:D



Kolla gärna in på våran:)

2011-05-24 @ 20:59:54
URL: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0