va tvungen och svara på denna frågan först

Carro om FRÅGESTUND!:
Vad har du för mål med Polo?
Nu förstår jag att du inte tävlar eftersom hon blv skadad och så, men du tävlar inte så högt än va?
Varför inte, eller asso med förra ägaren hade hon hoppat msvb väll? :)
Asso det låter verkligen typ som att du måste tävla så högt, men jag var jätteintresserad av henne när jag skulle köpa ponny och hon har ju en enorm kapacitet så bara undrar^^

Jag hoppas hon kan sättas igång snart och att ni kan bli riktigt bra, eller ni är riktigt bra men ja lycka till :D:D haha'

SVAR: börjar väl med den första frågan, jag har väl som största mål detta året att starta LB. Och nej jag tävlar inte så högt än. Men det är såhär... polan och jag hade väldigt många motgångar oså i början... vi försökte lita på varandra, men det gick inte så bra. Men vi kämpade på båda två. Och nu är det som handen i handsken känns det som<3. Jag har ju varit borta på träningsläger med smålandsskidförening i 4 dagar. Har saknat min lilla plutt otroligt mycket. Hon har en OTROLIG kapacitet för hoppning. Tänkte oxå meddela att på tisdag ska jag skritta runt fältet :D
jag ska bara skritta... men denna underbara känsla att sitta på din rygg igen. den går inte att beskriva, Det är omöjligt <3







Kommentarer
Postat av: my

med du har ju inte haft henne hur länge som helst heller. Det ska ju gå riktigt bra flera gånger i tex ld sedan är det ju bara att öka :)

2011-07-03 @ 22:52:37
URL: http://monkiapa.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0