idoler

Idoler...
Ja vad är en idol igentligen?
Det är nån som man står upp till och verkligen gillar (inte gillar på det sättet)
Någon som man tycker är otroligt duktigt på sin sport och som bara vanlig människa.
Jag har en idol i ridningen
nämligen Jonna Friman!
En riktigt duktig tjej!
Är alltid posivtiv och för över det till andra, och har alltid ett smile på munnen!
Rider jävligt bra! alltid glad när hon rider och koncentrerad.
Hon ger aldrig upp!
Vunnit yr SM (yr= young riders), varit med i EM, tävlar internationellt, rider in (och tävlar) unghästar som ska sedan säljas
och har ridit nåns hästar i tyskland förra året.
Fick stjärnpriset i ryttargalan 2010 och sen så har hon säker gjort ännu mer!
Hon kommer att bli nått väldigt stort i framtiden!

Ett collage som jag satte ihop med bilder på Jonna och massa olika hästar! :)
 


Kommentarer
Postat av: ida

sv : det är lungt !

jag undrar om du skulle vilja göra en heder och snygg desin till min blogg ? :D

kram !

2011-01-03 @ 22:35:14
URL: http://idafagberg.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vilken fin blogg du har =) Tack så mycket för alla fina ord =)Vad glad jag blir ;)

2011-01-07 @ 18:57:59
URL: http://jonnafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0