svar på tal

emelie om bilder från idag:

Förlåt! Men jag tror att du behöver köpa en lite mindre martingal till din ponny! Eller? Jag ska inte säga för mycket eftersom det inte är min häst och du vet säkert vad den behöver och så. Men den ser Väldigt stor ut. :) Annars ser det superfint ut!

SVAR: Den glider tyvärr ;/ men jag brukar dra åt den hela tiden... men den åker ändå upp :( !
ska försöka sätta nånting mellan mittensnöret så att det inte glider.
men hittar inget att sätta dit x)
tack för att du tycker att det ser fint ut :')


Kommentarer
Postat av: elin

man kan köpa ''martingalstopp'' jag gav min martingal till elin, på det sitter de4t ett martingalstopp som du kan ta om du vill, sålänge iaf för det är svart ;) <3

2011-04-23 @ 09:50:01
Postat av: Jenny

Du kan ju sätta en tejpbit vid mittensnöret (under) så glider den inte. Visserligen inte så snyggt men det funkar :)

2011-04-23 @ 10:42:42
URL: http://flippson.blogg.se/
Postat av: ida

finns martingal stopp att köpa på hööks för typ 10 kr ;)

2011-05-02 @ 16:08:18
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0