GÄSTBLOGGAR

Heeej, eftersom jag har världens bästa vän, Emelie Hansson. Så fick jag gästblogga här, wiiie. Jag tänkte först berätta lite om mig själv, vet att ingen kommer att läsa detta men jaja haha ;)

Jag heter Jennifer och är en glad & pratglad tjej på 14 år. Jag gillar att träffa nya människor & vara med kompisar. Jag bor på en liten gård med min familj precis utanför Lekeryd. I mitt stall har jag 15 boxar & har just nu 8 egna hästar + familjens 3 hästar. Jag har 4 hundar & 5 katter & 3 fiskar haha :) På min fritid tävlar jag med mina ponnysar på Elit nivå i hoppning & trivs super med det! Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva för det är faktiskt svårt att skriva om sig själv x)

I alla fall, idag har jag tävlat baltic cup på Henriksdals RF, jag red dåligt = dåligt resultat men jaja. Bättre lyckas nästa gång, Right? ;)

Till sist vill jag tacka bästa Emelie, för hon är en sånn otroligt bra vän & verkligen ställer upp i alla lägen! En bättre vän får man leta efter för det går verkligen inte att hitta! Älskar dig bästa vän ♥

Här kommer lite bilder på mig med olika hästar :)

Jag & min C-ponny, Kildavin For Real, SM 2010


Jag & min D-ponny, Barry's Girl. Vinst i MSV A i Grevagården 2010


Jag & min gammla B-ponny, Kulltorps Batman. SM Silver 2009

Oj, det blev ett långt inlägg, hoppas någon orkar läsa haha! och glöm inte att komentera :D

/ Jennifer Jonsson :)
[email protected]
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Emelie

aww :'D <333

2010-09-12 @ 08:49:25
URL: http://rosaponnii.blogg.se/
Postat av: charlotte

Jag skulle gå in på Jennifers bilddagbok, men hon hade gästlösen så jag la till henne som vänn för ville kolla hennes bilder o sånt, hoppas hon accepterar mig :)

2010-09-12 @ 17:58:23
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia Törnqvist

Första bilden är jättefin :)

2010-09-24 @ 23:02:18
URL: http://strnqvists.blogg.se/
Postat av: Johanna Grant

jag har bilder på henne från SM i vetlanda med batman ;)

2010-09-28 @ 20:29:03
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: Emelie

barran (barry's girl) står faktiskt i det stallet jag har min ponny tillochmed brevid faktiskt:)

2012-05-11 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0