Underbart ridpass♥

Hejsan, kom hem från stallet för typ 1 timme sedan, har knoppat,ducshat svansen och han strumpor :)
Så nu är han fin inför imorgon !
Ripasset idag var helt underbart, red först på inspännings tyglar, sen tog jag av dom när jag skulle rida igenom programet, red en liten stund utan, sen bad jag mamma att hoppa upp en stund för han la sig på bettet och låste sig i bogen, sen blev det mycket bättre när jag hoppade upp igen!
Kändes jätte bra sen när jag red igenom programet, tror faktiskt att det kan gå bra imorgon :DD
Mamma hjälpte mig även med att öka traven när jag gjorde snett igenom,först gick det inte så han fattade typ galopp och massa sånt xd Men sen blev det bättre, och det kändes som att vi svävade fram typ :*
Det kändes verkligen helt underbart sen :D

Sen ledde jag honom ett tag i ridhuset så att han kunde få pusta lite.

Sen har jag ätit kina mat och putsat min sadel och sadel gjord :)

Startar också klockan 12 imorgon så jag får sovmorgon (a) (y)

Tycker ni kan hålla tummarna för att det går bra !




/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0