Stallet^^

Har varit i stallet hela dagen idag igen, släppte ut hästarna oså och så mockade vi och sopa, gav alla djuren mat osv :) Red Tamlin sen, gud var mjuk han var, sån känsla som jag hade idag har jag inte haft sen i sommras!
Så hemskt mjuk var han, inte stel någonstans! Red mest på  volten i galopp, och han var jätte fin och verkligen höjde upp ryggen osv! Så är jätte nöjd över mitt ridpass på han! Vendela fick hoppa upp lite på han också ;) *Busigt* Haha :DD
Sen släppte vi in hästarna igen , sen fotade jag Maja , Emelie och Vendela när dom red ut lite, dom blev inte så bra för det var så dåligt väder -.- Men några fina blev det iaf !:D
Har varit mycket stall denna helgen ^^
Ska nog kolla på film nu, om jag lyckas få igång den ^^



/ Olivia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0