Migrän>.<

Hejsan! Hann bara vara i skolan i 20 minuter idag, sen fick jag migrän , härligt!
Åkte hem och sen har jag bara försökt sova,men det har inte gått så bra^^
Tamlin skoddes idag iaf, kändes bra eftersom han inte blivit skodd på ett tag och får sprickor så lätt i sina hovar.
Han vilar idag så rider jag igenom programet imorgon .
Ska tävla dressyr på Söndag!

Och jag undrar vad ni vill att jag ska skriva om?^^ Och om jag ska göra hiss och diss o sånt?:DD
Kan tyvär inte göra outfits då jag inte har photoshop, men jag ska skaffa det snart tror jag!
Så komentea så mycket ni kan, ni får gärna ställa lite frågor och sånt om ni undrar saker om Tamlin eller mig osv ;)



Laget som vi kom 3:a med i allsvenskan <3


Ha det så bra!


// Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0