Klar nu ;D

Äntligen klar med läxorna och städningen! Skönt^^
Red dressyr idag,kunde typ inte rida så mycket bra eller så, för Tess och Maja hoppade, och då blev han jätte stirrig och ville typ springa till dom hela tiden, så kunde inte jobba han något knappt, men han gick fint ibland iaf !:) Srittade av lite ute sen, orkade inte vara kvar där inne eftersom dom hoppade och han bara stirrade upp sig då^^  Sen gick jag in o borstade av han o satte på täcket och släppte ut han, gick sen med Vendela ut när hon skrittade Daphne!:) Vi skrittade ut lite i skogen, men framför oss så låg en liten by , och då kom det en bil, som körde rakt mot oss, den körde så långt ner att vi trodde att den skulle komma till oss, så vi blev skiträdda och typ stanna upp och jag bara, Vendela,nu fan vänder vi , sen svängde bilen ner mot den ''riktiga'' vägen eller vad man kan säga xD Jag blev skit rädd:o

Sen red vi tbxs, sen kollade vi på Zanna och Saras lektion, gick bra för dem båda!
Sen kom Emelie, då följde jag med henne när hon skrittade Evita xD Har promenerat ganska mycket idag känner jag, för jag har 3 km hem från skolan, och så har jag gått  4 kilometer i stallet ungefär xd

Slänger in en liten outfit med :DD




Lila outfit ;)


Hejdå!

/ Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0