Hejsan!

Hej, det är jag då som är gäst bloggaren ! Jag heter Olivia Sörman och jag bor i huskvarna.
På fritiden så är jag mest i stallet med kompisarna, jag gör inte så mycket annat!
Jag har också  2 hundar, en Eurasier och en japansk spets!
Kanske lägger upp någon bild på dom ;)

Jag tävlar  för Vissmålen ridklubb och trivs verkligen super där! Sjukt bra vänner och jätte bra ridvägar och jätte bra tränare!

Jag har en egen ponny som heter Tamlin II, har haft han i lite över 1 år nu !
Innan jag fick honom så red jag på ridskola,då var min favorit ponny Golden sunligth (Daphne som han kallas )
Honom tävlade jag div 2 omg 1 ,sen fick jag tyvär körtel feber så det var den första och sista tävlingen på han !
Sen då så fick jag köpa Tamlin!

Tänkte berätta lite om han också ;)

Han är född 1989 så jag köpte honom som läromästare. Han har gått 3 SM , 2 i hoppning och 1 i fälttävlan!
Han & jag tävlar bara upp till  LB hopp & LB:1 dressyr , tävlar inte mycket högre eftersom han är gammal och jag vill helst vara rädd om hans ben, men vi har fått några placeringar i LC ! Sen i sommras så blev han kraftigt halt ett tag, blev hur rädd som helst att det var något allvarligt,för han haltade verkligen kraftigt, vi väntade 2 dagar för att se om det blev bättre, men nej, det blev det inte! Så då åkte vi till vetrinären och då haltade han ingenting? Så vetrinären antog att han bara trampat på en vass sten ! Blev så lättad då att jag nästan började gråta^^ Typiskt mig x)
Sen så vilade han 1 vecka efter det, sen var det full fart igen !:DD
Nu i höst så har vi varit med i div 2 , och vi var med i alla omgångar och jag tyckte vi gjorde bra ifrån oss genom hela allsvenskan :D
Vi kom tyvär inte vidare till finalen i vetlanda, men den sista omgången så fick vi en tredje plats och kom totalt 4 i hela zonen!

Tror inte jag har så mycket mer att skriva nu, men jag bloggar i vanliga fall på http://ponystars.blogg.se/

Så den kan ni också kika in på ;)

Slänger in lite bilder på mig & Tamlin också !:D <3



En del bilder kan vara lite suddiga ;)


Ursäkta min hemskt fula matchning! Slängde bara på mig något efter en sjukt jobbig dag, så jag tänkte inte riktigt på vad jag tog på mig^^


















Så, nu vet ni lite om mig, ha det så bra !

/ Olivia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0