fråga!!


jo, det kan jag göra :)
Skritta fram ganska länge, (du kan oxå skritta fram på asfalt, det får igång blodcirkulationen)
Jag brukar lösgöra ganska mkt, gå på en volt och lössa yttersidan och sedan innersidan
Om man lösgör så blir hästen mjukare i nacken. Gör görna lite skänkelvikningar oxå!
gör myckets serpentiner och gå på volten i båda varven. Gå på en ganska stor volt och ställ till höger.. sedan till vänster.
Jag brukar göra mycket övergångar för att få hästen liten mera lyhörd.
flytta görna hästen på volter oxå, det gör det lite mjukare i sidorna.
Sen kan du du ju andra saker oxå, men detta är det jag brukar göra :)
Fortsätt att fråga på!!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0