Dummis-.-

Skolan ida var as lam, och vi körde fotboll idag igen-.- Vi gjorde det förra gången  också.
Det har brunnit på min skola med :o Mordbrand tror jag det var, as läskigt ;s
Sen har hela vapenvallen brunnit ner också ^^
Hade tänk att tömköra Tamlin idag, men jag tänkte att det är bättre att han förstår vad longera går ut på innan vi börjar på något nytt^^
Tamlin förstår verkligen inte vad det går ut på, han bara vänder sig inåt och kollar på mig med sina bebis ögon xD
Men fick låna lång piskan utav Maja och driva honom framåt med den, ^^
Sen i slutet gick det mycket bättre, han stannde bara någon gång ibland!
Tappade mitt andra spö också, i den djupa snön.. Fick leta som en galning efter det-.-
Sen gick jag & Maja upp på kullen och höll typ på med den katten som jämt är utanför där^^ Vi tog ner den till stallet sen, för vi tänkte att den kanske frös xd.
Sen fick jag skjus utav Maja hem med !:) Tack för det!
Nu har jag ätit tomtegröt och sitter och pluggar  franska^^ Går fatiskt bra, vi har inte så svåra läxor nu i början ^^ Vi ska typ bara kunna bergen och städerna som finns i frankrike, och kunna uttala jag bor i paris (y)




Jag saknar dig ♥


/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0