DAGEN! :'D

omg , dagen har varit bäst! :'D
Föart så vaknade jag vid 7 tiden sedan så åkte vi till stallet & släppte ut pollarna , sedan gjorde jag allt annat: mocka , väga hö , göra kraften .. lunch påsarna os ;) , Sedan så vare ponny ridninge på ohlsson :D
Vi hade med Hannelore & vaggis , Vi var där från 10.30 - 13.00 (Y)
Sedan var det å åka hem o sedan rida de 2 andra ponnisarna :DD
åhh , dom var verkligen underbara idag :'')
ffyy fan vad jag har ridit till henne bra (kiara) :''D
Wille gick verkligen super oxå ! :D Verkligen JÄTTE nöjd med dom :')
Och i morgon är dett hoppträning för thina! , jag gjorde de bästa övningarna idag så att hon ska gå BÄST i morgon (Y)
ÄLSKAR ER PONNIISARNA :*
Bilderna är INTE från idag :D


(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0