:'(

Willenium ♥
jauu, var ska man börja..
Första gången jag satt på dej så känndes det helt underbart!
Du var så snäll! du lyssnade på mejj, och du försökte.
Sen så red jag dej mer o mer.
När jag hoppade dej första gången så hoppade jag 105 cm!
Jag kan inte tänka mej det!
Jag tkr iaf att det är högt! , men det skiter jag i om inte ni tkr!
Han var en bedårande hopp ponny som gav allt!
Sen så hoppade jag dej en vecka efter det , och då kom jag på ett 110 , men då rasade under bommen :/ så han blev lite skakis + att ja blev lite rädd , för han blev rädd... vi lixom kända av varandras känslor!
Men set var sista gången jag red dej...
Jag kommer aldrig att få sitta upp på dejj mer! , aldrig!
den tiden som jag fick rida dej var helt underbar! en tid med kärlek, vänskap och ridning!
Jag älskade dej! (L)
Willenium :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0