Vissmålen galan!

Blev ingen uppdatering igår, det blev senare än jag hade trott att det skulle bli^^
Men jag skulle iaf vara med på riddar uppvisningen och Lucia tåget!

Berättar om riddarna först ;)


Jag fick Boran, och vi tränade klockan 2 för alla hade nästan fått byta hästar, så vi hade ett litet genrep om man kan säga så,^^ Men det gick väll bra i början, sen när vi körde roterationen, så började Kasja sparka skit mycket på Boran, dom bockade mot varandra och allting, klämde mitt finger i tyglen också, det gjorde jätte ont!
Så vi böt plats på Kajsa och Acenom, men han var inte direkt så glad i Boran heller, men han sparkades inte iaf!
 Sen klockan 16.00 så började galan, först var det knattarna, sen var det riddarnas tur, då bestämmde vi att Kajsa fick vara nere i hörnet i början istället så att hon inte skulle börja sprakas på uppvisningen.
Men det gick bra tycker jag, Elin filmade lite, men batteriet tog slut, så hon fick inte med allt, bara när vi roterade . Men det är bättre än inget!
Sen körde vi att vi skulle plocka upp kartong bitar med spjut, gick inte så bra för mig, för Boran är hur tung som helst och jätte stark i munnen , så träffade inte någon gång^^


Lucian: Då red jag Easy, hon var jätte nervös när vi stog utanför ridhuset, för dom bankade och massa sånt på läktaren, och hon  är unghäst också, 5 år tror jag att hon är.
Jag red jämte Antonia ( Vi körde kadrilj) , och vi var 2a i ledet, först var Maja med Rinaldo och Tess med Xanti, sen när vi red in då och kom upp till hörnet där dom hade bandspelarna oså så blev Rinaldo rädd, så då bestämmde vi att jag fick rida före , och jag kunde inte programet eller någonting xd, för vi delade upp oss sen , 
och då fick jag typ små prata med maja hela tiden, för jag hade ingen aning om vart jag skulle xd
Jag klappade easy mycket på halsen osv så att hon skulle slappna av lite mer och inte vara så spänd, hon slappnade av lite mer i slutet sen iaf och jag tycker att hon skötte sig super!


Sen var det middag efter galan, det var jätte trevligt , John spelade gitarr och så delades det ut massa priser, och jag ,Tess och Zanna vann pepparkakshus tävlingen!;D
Och det var super god mat osv !

Jag tycker allting blev väldigt lyckat fatiskt,
Laddar upp filmen ikväll, för nu ska jag äta^^





En gammal bild på mig & Daphne som jag ska skritta hela veckan nu för Vendela är i spanien tror jag det var!



/ Olivia


Kommentarer
Postat av: Thea

Hejsan, ska vi bildlänka varandra? :)

2010-12-05 @ 16:58:44
URL: http://littlelucky.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Hejsan!



Vart står Polar någonstans?

Tror nämligen att det är min kompis storasysters ponny som jag vet varit tillsalu :)



/moa

2010-12-05 @ 18:04:51
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0