Stalltjänst.

Hade stalltjänst idag, var fortfarande förkyld, men jag åkte upp iaf^^
Dom hade hunnit göra ganska mycket när jag kom upp, men jag soppade stallgången och fyllde på vatten i hinkarna.
Sen åkte jag och pappa o köpte julgran x). Ska till Emmelie sen, ska sova där o vi ska kolla film o mysa!
Imorgon släpper jag Tamlin på lilla ridbanan o fotar, hoppas det blir bra väder och att det blir fina kort!





Aslan kommer snart och hälsar på, ska fota massor på han och Cindy i snön, då får ni också lite nya bilder :DD



/Olivia

Kommentarer
Postat av: Vincentgina

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-03-07 @ 17:34:51
URL: http://vincentgina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0