Nu kom jag in :D

Kom äntligen in nu :D Kom inte in igår då blogg.se cpade lite^^

Berättar om ridlektionen nu, haha. Jag fick Tabac, tro det eller ej, men jag har faktiskt aldrig i hela mitt liv ridit stor häst,HAHAH! Jag kom knappt upp när jag skulle hoppa upp^^ Och Tabac gjorde det såklart ännu bättre med att gå iväg med mig lite ;) Men jag tyckte han var fin på framridningen, ingen vidare bra form eller så, men han sänkte huvudet lite ibland faktiskt! Sen hoppade vi fram lite på socker bitarna, gick bra, men han saktade av lite ibland då det var en ganska svår sväng, och han har varit travare, så då blir det lite skummpigt också x)
Han gillar nog inte galopp skänklen så mycket, för varje gång jag skulle fatta galopp så Kickade han han ^^ BusigT! Men sen gick det bra, blev lite felsprång här o var för han ville hoppa av tidigare än vad jag ville, jag är van vid att behöva räkna 1 2 3 innan hästen hoppar av, men honom så behövde man bara räkna till 2! Haha.
Men sen blev det bättre när man visste hur han hoppade av oså!
Jätte mysig häst!

Snart kommer Lisa och hämtar mig, då vi ska på bio ikväll med bra folk, kommer bli suuper!

Måste göra mig iordning nu, kanske blir mer uppdatering ikväll, men det är inte säkert då vi typ inte kommer hem förens klockan 12!


Bilden funkar inte att ladda upp, vet itne varför-.-


/olivia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0