Hemma nu,

Kom hem efter typ 20 minuter sen, haha, det blev lite knasigt idag^^
Åkte upp först och red Tamlin, gick skit bra! Han är jämt så mjuk efter han har vilat, lixom, det är då man förväntar sig att dom ska vara jätte stela osv, men  inte han inte ;)
Skrittade i typ 12 minuter, sen gick jag in. Borstade lite på han och övade på att ''buga''^^ Gick väll bra, men mamma tog laser på han samtidigt, så han var lite okoncentrerad.
Men han fick massor av godis, gav han lite havre oså!

Sen kom aldrig Vendela så jag åkte hem, sen efter typ en halvtimme ringde hon och fråga vart jag var, jag bah, men du sa ju att du skulle vara där vid 3 ^^ Men jag gick upp sen iaf för ville verkligen träffa min smurf !
Var där uppe o kolla lite när hon red Daphne sen, sen gick jag till stallet, då kom vendela och sa att Daphne var halt nu igen!>.< Stackars.♥

Sen åkte jag hem och åt hemmalagad pizza.

Ska kolla film nu, så vi hörs sen!





Penny & Peggy!:)



/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0