En liten gästbloggis ;D

Hej på er! nu är det inte emelie som skriver förstår ni ;) det är Hanna, och det säger säkert inte er så mycket, men det är utav mig som emelie köpte Polar och efter det har vi hållt kontakten, och eftersom att emelie är så grymt bäst så fråga hon om jag ville gästblogga och vem säger nej :D

jag kan ju berätta lite om mig :)  som sagt så heter jag Hanna, Gustafsson. jag är 16 år och behöver jag säga att jag är en hästtjej? det är jag!! mitt liv handlar i stort sätt om hästar hästar och hästar. jag har ridit några SM och tävlar på elitnivå. tränar gör jag för Anita jonsson och Niklas Arvidsson.  

Nu när jag sålde Polar till emelie (för att köpa en stor häst) så har jag bara haft min andra D-ponny Fingleton ett tag. med honom tävlar jag upp till MSVB (120cm) med vinster och placeringar! jag har utbildat honom helt själv, vi importerade honom från Irland, nu börjar han bli lite mogen, och mitt mål med honom är att komma upp i MSV A nästa år och sen kanske kvala honom till ett SM!

Polar tävlade jag upp till LA (110cm) med placeringar! när vi importerade henne hade hon blandannat varit 2a i Irländska mästerskapen,  så det är ingen dålig ponny emelie har! nej väldens finaste <3

nu ska jag gå över till stor häst fast fortfarande ha kvar en ponny! (fingleton) vi har faktiskt hittat en :D den ska bara besiktas! En helt underbar efter cardento!

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer xD får helt hjärnsläpp utav att skriva på emelies blogg :P

men jag har en egen blogg också, där jag skriver om min vardag, träningar, tävlingar och massor annat! en riktig häst blogg med andra ord!  

Hannamgustafsson.blogg.se

kan ge er lite bilder också :D (känner mig ganska snäll nu (; )

 
börjar med Polar, hur söt som hellst!


Jag och Fingleton! (msvb 120cm)


Jag och fingleton!


Fingleton!



Fingleton!


Polar!



avslutar med en gammal bild, (SM -07 typ, jag och sune)


Skulle kunna ladda upp 100 bilder till men då sommnar ni nog, hoppas att det var någon glädje att läsa det ;)

men ta gärna en titt in i min blogg! och TACK emelie! you are best <3

Hannamgustafsson.blogg.se

HA DET BÄST puss Hanna <3





Kommentarer
Postat av: sandra

vad är det för träns du har på 4:e bilden? där man ser nosgrimman bara :P ?

2011-01-28 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0