Dålig uppdatering^^

Var jätte trött igår, så jag orkade inte blogga. Förlåt.
Men vi hade fadderdag igår i skolan, och den ungen som jag hade lyssnade inte någonting på mig!
Han bara sprang iväg så fick man typ springa runt och leta efter han-.-
Sen gick jag hem till Agnes och vi bakade typ.
Sen ringde Tess och sa att det var peppakakshus tävling idag ju, så då åkte jag upp dit,
sen åkte jag hem efter det, satt och gjorde typ ingenting,  sen kom Vendlea och var här till halv 12 ungefär :).
Ska snart åka upp till Tamlin. Sen kommer jag vara på vissmålen hela dagen ;)
Kamran följer med såklart.^^
Jag uppdaterar mer ikväll, då jag inte komma hinna uppdatera under dagen ^^


'



Du är det finaste jag vet ♥


/ Olivia

Kommentarer
Postat av: Sofie

Söt! :)

2010-12-04 @ 20:29:34
URL: http://sofiesvensson.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0