BLOGGTÄVLINGEN!

nu tänkte jag berätta hur man röstar sedan när man inte får lämna in flera bidrag!
klockan 12 i kväll så kan ni inte skicka in mer! då är det stopp =)
röstningen kommer att gå till såhär:
jag kommer att lägga upp ALLA bidragen som är med och skriva siffror på dom,
och ni ska kommentera vilket bidrag ni ska rösta på! till ex: 1. eller 2. ttyp så kommer jag döpa dom :)
sen efter några dagar (datum inte bestämt ännu) så avlutas röstningen och det är 3 bidrag som går till final!
och där efter sätts FINAL röstningen igång!
och den spm får flest på ett antal dagar (datum inte bestämt) vinner :D
och vinnaren vinner en gäst bloggning och blir reklamad! =)


Kommentarer
Postat av: Louise

fin blogg :)

2010-08-22 @ 18:07:35
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej! Jag älskar din blogg! :D

Jag undrar om du vill byta bildlänk med mig? ;) Om du vill så vill jag gärna ha din e-mail-adress!^^

2010-08-25 @ 07:22:08
URL: http://foderhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0