Dressyr tävling imorgon.. med POLAN!!!

Ja som rubriken säger, imorgon är det dags för polan att debutera på dressyrbanorna. Tävlingen är i Ulricehamn, är SJUKT taggad! rider en LC:1. Min kompis Nora ska oxå hänga med med sin ponny, dom ska oxå debutera på dressyrbanorna. Ska bli sjukt kul för oss båda och vi är super taggade! Vi blir ''The Munsboro Team'' ;)
Tyvärr har jag ingen bild från senaste veckorna när jag har ridit... får la be mammi ta kort på mig och Polan idag när det blir lite småtrimm i ridhuset, nästan såhär ser Polan ut nuförtiden om ni inte visste ;)

Kommentarer
Postat av: nora

Vi borde ha en tranport tillsammans där det står "Team Munsboro" Hahaha, tagga nu i helge med då! :D

2012-08-29 @ 11:02:23
URL: http://equespony.blogg.se
Postat av: nora

Vi borde ha en tranport tillsammans där det står "Team Munsboro" Hahaha, tagga nu i helge med då! :D

2012-08-29 @ 11:02:24
URL: http://equespony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0