TÄVLING

Hoppas att jag kan vara med på lördag, Polan fick ju ett ganska stort sår på insidan av bakbenet i torsdags. Ingen vet vad som hände eftersom hon kunde knappt gå och det va bara ett sår, okej såret va ganska stort men hon va varken svullen eller varm. Så vi ringde vetrinären när jag kom dit. Men han sa att det inte behövdes sy och att det va såret som gjorde så att det gjorde så ont. Hon va mycket bättre idag, bara lite stel. Så i morgon hade jag tänk och skritta ut en lite sväng. Och testa de nya stigbyglarna som jag fick i sthlm :D:D:D:D:D:D
Kan ni gissa vilka det är? Kanske märker ni också något mer som köptes i sthlm ;)
Här är iaf helgens outfit om det blir nån tävling:

Kommentarer
Postat av: tanja

har du slutat blogga eller är uppdateringen bara lite dålig ? :)

2011-12-16 @ 16:25:40
URL: http://ttanjajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0