hemma

hemma för ett tag sen , men nu så sitter jag här och kollar på bilder från idag!
tävlingen idag gick ganska bra faktiskt! i gränna så har dom bara ''titt-hinder''. Så att jag åka dit idag för att ''träningshoppa''. det bästa med att man är det är att man får lixom hoppa det som om man tränar, asså man får hoppa hindrena om & om igen ;)

Hoppade 70 & 80. Min kompis ponny skulle oxå hänga med, och det blev lite problem med lastingen (inte med polan utan den andra ponnyn) Så att vi kom dit lite för sent, så allt blev lite stressad. Och jag hade bara 7 framför mej. så att när jag skulle rida fram så sa den tjej ''emelie nu ska du in på banan snart'' haha och då sa jag till henne att mina kompisar skulle gå till seciteriatet och säga till att jag skulle starta sist istället! men sist kunde jag inte, så jag startade näst sist.
Så då hade jag jätte mycket tid att rida fram, så då blev allt lugnt. och hon va sååååååå fin när jag red fram!!!! Och när jag hoppade fram så bara flöt det på! Behövde inte alls ta många språng.
Sen väl inne på banan i 70 så tog jag ett helt varv i galopp sen så hoppade vi ettan, sen tvåan va en vattenmatta.. och den hade Polo bara poff bestämt sej att den skulle hon INTE hoppa, haha! vi fick lägga ner det till ett räcke.
sen så stannade hon några gånger till. men det blev ganska många fel. men allt var mitt fel , helt mitt fel. Jag hde varit stressad för att vi inte kom i tid.. och jag han knappt gå banan. Men vi kom ju runt!!
80: Så va hon lite trött, men ändå lite seg. hoppade ettan sen va det  ju tvåan där det va en vatten matta, haha. och somsagt den hade Polan bestämt sej för att den ska jag inte hoppa, tänker inte på in på dateljer hur det gick till vid det hindret haha! kan ju säga att det blev en bom tillslut, men hon är ju sto så att jaao ;) Men sen bara flöt det på!! Ingen aning om hur många fel detta va.

Men jag är ändå jätte nöjd över min underbara ponny,  vi har verkligen utveklats tillsammans och det bara fortsätter och fortsätter, vi kämpar i ur och skur. jag älskar dej Polar<3







du är min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Kalmarryttarna - Alma

Roligt hinder på andra bilden ^^

2011-08-10 @ 20:37:27
URL: http://kalmarryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0