tävling idag!

Tävlade somsagt idag! gick superduper bra!!!!! :D
Hon va lite spänd på framridningen i ridhuset.. men på ute ridbanan va hon superfin!
och inne på banan i 70 så va hon lugn men lite tittig. men inte mycket! fick 8 fel, men är ändå nöjd..
en jävligt glad Emelie efter den rundan!! :D

Och sen va det LD , och där gick det ÄNNU bättre!! Hon va inte tittig på nått! koncentrerad till 110 %. HELT SJUKT.
fick 4 fel, en vägran på sista hindret. Hindret va ju vitt och så lyste solen på det och hon har ju inte så mycket pigment och är känslig mot solen så att hon kisade så hon såg inte hindret så mycket. Hästar ser ju inte vitt lika bra som andra färger tillex som grön, blå svar, röd.
Men herregud va glad jag va efter den rundan! hon va helt underbar!
Nu kommer MASSOR med bilder :D

innan framhoppningen:

HAHAH ponny som vill ha gräs! och min underbara hästskötare till vänster :D

framhoppningen:





inne på banan i 70 klassen.
(och ja, jag drog upp martingalen sen)






LD:


så underbar. <3
och så tog vi även lite bilder efter jag hade skrittat av:




Fotade även nora sen när vi kom hem, dom bilderna kommer i morgon eller ikväll! :D


Kommentarer
Postat av: Fanny

Super härlig blogg och otroligt vacker häst:D <3

2011-05-02 @ 17:48:33
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0