Trött..

Hejsan^^
Sov på viss inatt igen som jag skrev, inann alla kom så tog jag ut Tamlin lite i ridhuset, han såg inte alls lika halt ut! Jag gick typ runt lite så att han skulle följa efter och komma till mig när jag satte mig ner ^^ Gick faktiskt ganska bra, höll på i typ 5 minuter eller något, sen gick jag in och satte mig och myste med han i spiltan ♥
Sen kom Maja så då gick jag upp till kullen, sen spelade vi playstation, vet inte hur det stvas, så det kanske är fel^^
Sen kom alla andra osv. Sen lagade jag och Lisa hamburgare kl 12 ^^ Hah, störda^^
Och det var iskallt hela natten, elmenten funkade typ inte ;s
Har kollat lite på globens horse show på tv nu också. Ska kolla senare med.





/ Olivia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0