2013

Känns konstigt att skriva 2013 nu men man vänjer väl sig snart. tänkte göra en såndär "vad jag har gjort under 2012" när jag får tid. iallafall Polan går jätte bra nu vi har kommit så långt så att vi kan börja på lite svårare saker, känns jätte bra inför detta tävlings året, vi ska ju försöka debutera LA klasserna i år.
nu till något helt annat, mina nya stövlar som jag fick i somras har gått sönder, seriöst jag har bara haft dom i ett par månder och dom har redan gått sönder!!! blir så förbannad på dessa dragkedjor som inte kan vara ordentligt gjorda och rejäla. Jag har 3 par ridstövlar som jag använder. ALLA har gått sönder i dragkedjan och i mina tretorn så har knapparna gått sönder oxå. Så nu är jag "stövellös" Har ni något tips på bra & snygga dressyr stövlar, kvittar just nu vilken prisklass.
fick blir en bild på katterna som låg och slappade i mitt skåp hahah...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0