ny start?

fuderar på att starta bloggen igen... Men denna bloggen blir en såndära blogg som man uppdaterar en eller två gånger i veckan vad man har gjort under veckan eller kommande tävlingar :)
Kan ju berätta att jag har ''två'' ponnysar nu. Polan har jag ju kvart såklart men jag rider oxå en ponny som heter frediksbergs Garp, några kanske har hört talas om han? Han har gått EM i fältävlan, SM flera år i rad och NM och lite sånt. Det är en otrolig ära att få rida honom! Vi ser fram imot 2012's tävlingsår! Men mest taggar vi New forest SM!!! :D Och en sak att tillägga, det är dressyr vi snackar om ;)

Ni kanske undrar hur det går med Polan oxå, jo jag kan säga såhär, det har aldrig gått bättre. Hon har haft ''dåiga'' perioder under vinter vilket hon då har varit väldigt jobbig. Och ibland bara känner man att man orkar inte mer... Men eftersom jag tänker aldrig ge upp så stoppades jag inte utav detta.Utan vi blickar framåt under 2012. Vi har inte planerat in någon tävling än. men i sommar blir det iallafall några hopptävlingar!
Nu för tiden tränar jag för min gamla tränare som heter Madde, hon ser fram emot skillnaden sen i början av 2013 :)

Polan för några dagar sen:


Fredriksbergs Garp:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0