varit borta i fyra dagar

Har ju inte skrivit sen i onsdags.. hehe gick ju bra med att börja blogga igen ;) nej men jag har inte varit hemma.
I måndags & Tisdags hade jag fotbollsträning och i onsdags had jag skidträning. Och sen på torsdagen så skulle jag åka på en skidtränings läger i Västervik i fyra dagar. Och jag åka väldigt tidigt på torsdagen och det tar ganska lång tid att åka dit så att man måste åka tidigt. Och sen när jag kom dit så va det att packa upp alla sina saker och sen samlades alla och gick igenom vad det skulle vara på regler och så med det va ju samma som förra året. Sen gick vi och åt och sedan så va det två timmar till första passet och det va en 2 timmars intervallpass. Intervallerna va indelade i tre moment, så att först gjorde vi lixom en sak i typ 30 min och nästa sak va i 40 min och den sista intervallmomentet va i 20 min. Och första dagen är det alltid bara ett pass. De andra två kommande dagarna är det två pass om dagen och sista dagen är det oxå bara ett pass. Det längsta passet va i lördags ett distans pass på 3 timmar, löpte i 1,5 timme och åkte rullskidor direkt efter i 1,5 timme. det kortaste va 2 timmar. Vi tränade totalt under dessa fyra dagar i 12,5 timme. Så jag kan säga att jag va ganska trött när jag kom hem i söndags.
I dag så är det vila som gäller men i morgon så kör vi på igen! Distanspass på rullskidor blir det. Nu är det några veckors uppehåll med fotbollen så nu kan jag köra på ordentligt med rullskidorna.

 


Kommentarer
Postat av: maammi

grammatiken o stavningen Emi, suck ;-)

2012-07-05 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0