varit på fotbollscup, hoppat polan

Ja nu har jag haft fullt upp igen så jag har inte kunnat blogga, haha...
Har varit på Oddebollen cup nu i fyra dagar med världens bästa lag. Vilket jävla kämpe lag vi är! Men tyvärr nådde vi inte A-finalen utan kom bara till B-finalen. Men det va verkligen blod,svett och tårar denna helgen. Men vi kämpade igenom det tillsammans som ett lag ska göra. Älskade tjejer i HFF<3
 
Polan: mamma tog hand om henna dessa dagar när jag va borta, hon fick långa promenader och allmänt mys<3
I söndags när jag kom hem så traskade jag direkt ner till stallet. Hade verkligen saknat min bebis<3 Vi red lite på banan och hoppade lite stockar och små hinder som stog uppe. Red bara i ridstrumpor utan skor, haha! Det var så himmla varmt på kvällen!
 
idag övade vi dressyr program, gick väl inte så bra. Hon va inte alls uppmärksam och va allmänt ofokuserad.
Så det passet glömmer vi bort och siktar på i morgon då vi ska börja träna med klicker. Ska bli super kul!!!!
 
Och snart är det dags för våran dressyr debut.... undrar hur det kommer gå.. haha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0