svar på tal!

Isabelle om tävlingen!:
Vart har du köpt din kingslandtröja? :)

SVAR: Jag har köpt den på Charlies, men den finns inte kvar där :)





Anonym om ridningen:
hur högt brukar ni hoppa på träningarna?

SVAR: det varierar beroende på vad vi hoppar, hoppar vi mer teknik & gymnastik så hoppar vi bara 40 - 70 cm, och om det är mer linjer och banor och serier oså ligger hindrena på 90 - 115 cm :)

Anonym om ridningen:
Du tävlade väl bara en LD och dessutom så hoppade hon ju inte alla hinder så hon kan väl knappas vara trött fysiskt? Fast du kanske menar mer psykiskt? Elr vill du inte hoppa så tätt?

Ni är superfina btw.

SVAR: Ja, jag hoppade bara en LD. Och jag menade mer psykiskt. Men oxå lite för att det va så tätt emellan, men jag hopapde inte så högt och mycket idag.
tack! :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0