då va det dags igen...

Då var vi där igen ja...
Så fort jag lägga ut en bildbomb när jag rider så kommer det kommentarer om hur jag rider....
asså förstår ni inte hur jävla mycket ni kränker ner mej? SLUTA MED DET!
Bilden är ju tagen i just den sekunden... och då kanske jag skänklade henne eller att hon/jag gjorde nått litet konstigt...
Va kul om jag skulle kommentera era bloggar att ni rider så jävla dåligt?!
hur kul är det? Tänk er för innan ni skriver nått.
och skriv åtminstonde erat namn.
era jävla anonym jävlar.


Kommentarer
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

dom skrev ju om dig på den där skallerbloggen oxå ...

avensjuka & patetiska människor... !;)

2011-01-18 @ 07:37:10
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara sanning, du rycker hästen i munnen på nästan varje bild så inte just för sekunden

2011-01-18 @ 13:48:17
Postat av: Carro

Du rider superbra :) och din blogg är superbra :P

2011-01-24 @ 21:55:31
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0