stövlar topp 5!


Kommentarer
Postat av: olivia

trean är lätt snyggast (y'

2010-09-20 @ 20:57:31
Postat av: Anonym

märks att du inte har alla stövlarna. Eller ja, isf har vi inte samma smak xD

jag tycker 1an, den glider jätte mycket mot sadeln(om du har ny putsad sadel och nya sådana). 2an, Dragkedjan & knapparna går sönder fedelätt. 3an, BÄST, inget snack om saken ;) nej men dom är jätte sköna & bra stabilitet. 4an, Kan jag inte säga något om eftersom jag inte har dom :P 5an, förutom att det är dåligt dragkedja(bättre än tertorn men sämre än MH) så är dom bra, man känner knappt att man har stövlar på sig för dom formar sig efter ens ben, dom är stilrena och ja allt det där.

(detta är vad jag tycker!)

1. Mountin Horse Supreme High.

2. Pioneer.

3. Pioneer Crocodile.

4. Tretorn, fast tretorn Falsterbo är mkt bättre ;)

jag har alla dom, därför kan jag jämföra vad jag tycker men ja :)

2010-09-21 @ 15:16:43
Postat av: Anonym

märks att du inte har alla stövlarna. Eller ja, isf har vi inte samma smak xD

jag tycker 1an, den glider jätte mycket mot sadeln(om du har ny putsad sadel och nya sådana). 2an, Dragkedjan & knapparna går sönder fedelätt. 3an, BÄST, inget snack om saken ;) nej men dom är jätte sköna & bra stabilitet. 4an, Kan jag inte säga något om eftersom jag inte har dom :P 5an, förutom att det är dåligt dragkedja(bättre än tertorn men sämre än MH) så är dom bra, man känner knappt att man har stövlar på sig för dom formar sig efter ens ben, dom är stilrena och ja allt det där.

(detta är vad jag tycker!)

1. Mountin Horse Supreme High.

2. Pioneer.

3. Pioneer Crocodile.

4. Tretorn, fast tretorn Falsterbo är mkt bättre ;)

jag har alla dom, därför kan jag jämföra vad jag tycker men ja :)

2010-09-21 @ 15:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0