Lite dålig uppdatering^^

Heh^^ Rubriken säger det mesta . Slutade kl 3 idag, sen var jag med Tess efter det, men vi åkte direkt upp till stallet  så hon & Maja skulle hinna rida i ridhuset. Sen när lektionen började så gick jag in och tränsade Tamlin, sen skrittade jag bara ut en liten sväng.
Åkte hem sen efter det, åt tomte gröt som mamma hade gjort xD Sen ducshade jag och packade för jag sover hos Tess inatt :)
Heh, jag har språk imorgon, och jag har glömt min franska bok hemma, woups...^^
Får väll hoppas att det går bra ändå^^
Sov så gott :j
// Olivia

Kommentarer
Postat av: Moa

fin blogg!:)



har en liten frågestund på min fråga gärna!;)

2010-11-20 @ 22:59:22
URL: http://jjjustmemoa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0