Hemligt;)

Ridlektionen skriver jag inte mycket om då det är hemligt *fniss*
Men han gick jätte fint idag iaf och han var jätte mjuk oh fin :D
Var med Tess efter skolan också, vi satt bara vid datorn innan dom körde hem mig, då skulle jag bara byta om till ridkläder sen skulle mamma köra mig, då stog hon där ute och ropa på Tjorven, och då hade hon rymt-.-
Så när vi skulle åka upp till stallet för jag hann inte leta efter Tjorven, så hade vi kört ner till vägen, då bara skrek jag stanna! Då bara såg jag något stort svart komma springandes i vår hage, ( jag har ett gammalt stall på min trädgård xd )
Så då bara hoppade jag ut och skrek Tjorven, hon bara stannde sen kom hon rakt springandes mot mig x) ♥
Hon var borta i en hel timme :o
Men sen åkte jag upp till stallet osv, kan ju inte skriva så mke om lektionen ^^




Fuling:*


/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0