Dressyr tävlingen..

Kom hem för ett tag sen, är inte så jätte nöjd över dagen..

Började rida fram och då var han lite stel, men det gick över sen och han blev jätte mjuk och fin.
Men han böt galopp när jag red snett igenom på framridningen, gjorde om det flera gånger men han böt ändå..
Blev jätte nervös då, kändes som att jag skulle svimma xD

Sen när jag travade lite längst ner på framridningen, så bara ser man någon blond komma fram till mamma och börja prata med henne, sen bara höjer kamran och fotar mig, jag bah, vemfan är det?
Sen så var det Emmelie som hade kommit <3

Tänk att hon kom ända dit bara för att titta på dåliga mig..

Men sen inne när jag red programet så blev han rädd för domarn, staketet och massa sånt -.-
Men han böt inte galopp när jag red snett igenom iaf :)

Sen släppte jag han utan täcke i hagen, och han rullade sig 8 gånger xD

världens smuts gris är han!





Såhär såg han ut efter tävlingen sen! Mysigt va?

För mer bilder http://ponystars.blogg.se/  :D


/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0