hallå? , vad har hänt med allla ? :o
Jag får aldrig några kommenterar längre , aldrig nya vänner ? Pm meddelande? ;oo
Jag brukar ha minst 8 kommenterade bilder varje gång jag loggar in!
Nu har jag INGA!  Samma sak med PM meddelanden ? + med ''Nya vänner''
Sedan så frågar inte folk längre om dom vill ha redigerade bilder ? ^o)
Herreguud ? , ingen gör ju fan nååt! Vrf ska jag då har kvar min bdb:er ?
Jag tar nog bort denna så småning om! Om det absolut inte bättras!
(vilket jag inte tror att det kmr att göra) -'-
Ni ttyp skiter i min blogg ? , jag kollar ju fan på era var enda jävla dag!? ;o
Och jag kommenterar oxå ?
Men inget, inget får jag tbx!
Asså jag mår inte bra! Jag menar det! ;ss
</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0