SVAR PÅ FRÅGORNA!

Älsklings ras på häst? och på ponny ?
SVAR:hmm, på häst är det nog halvblod,
och på ponny är det korsnings ponnysar (;

Är du cool?
SVAR: ehh, ja ? ><

Gillar du att bajsa?
SVAR: öhh, det är en sak som man måste göra ? x)

Är dina föreldrar häst intresserade ?
SVAR: Min mamma är lite intresserad , hon har ridit på ridskola
men inte längre , hon rider bara lite då och då (;
Men pappa har aldrig ridit , men har har varit i stallet med mej!
Men när det är hopptävlingar på tv så kollar han alltid ^^

jag fick in 4 frågor ?
vill ni inte veta nåt mer om min ponny ?
import, hur jag värmer upp inför träning ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för kamera??

när är nästa tävling??

vad har du för photoshop??

:))

2010-06-16 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0