Mina favoritbloggar!

jo nu undrar jag om ni e sugna o veta vilka bloggar jag älskar,  läser & kommenterar :D
www.carlssonpataket.blogg.se
www.enewe.blogg.se
www.norachristiansson.blogg.se
www.mysecretskill.blogg.se
www.fjordyy.blogg.se
www.hoppteamet.blogg.se
www.welshteamet.blogg.se
www.johannagrant.blogg.se
www.johannagrant.shapemeup.se
www.tamlinbus.blogg.se
www.ztreliin.blogg.se
www.lallises.blogg.se
www.heediis.blogg.se
www.dressyrmupparna.blogg.se
www.eelinhjohansson.blogg.se
www.hoppryttarinnan.blogg.se


Kommentarer
Postat av: johanna

heheh du har glömt min :D ne bara skoja jag vet varför du kanske eller vad vet jag. nobbar min blogg , den SUGER !!!!totalt suger men a som sagt ska få fhotoshop nu och ska fixa en ny design och header och sådant och så har jag aldrig några läsare typ eller någon som komenterar , det högsta innom komentarer jag har haft är TVÅ!!!ykla pytteliga två stycken igenfört med dig:D



har du ett tips så skriv tack!!:D

2010-07-24 @ 23:47:56
URL: http://meandbeells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0