Seeeg dag!

Började dagen med att dricka te, hade så sjuuukt ont i halsen så jag vet inte vad!
Åkte till skolan sen, blev skit hes sen, har typ inte pratat något på hela dagen sen^^
Mamma kom och hämta mig efter skolan, sen drack jag varm choklad, det blev lite bättre då, sen åkte jag upp till stallet och red Daphne, gick väll bra, lite stel oså.
Myste med Tamlin och stog och borsta han i lösdriften, ska släppa han på lilla ridbanan i helgen och låta han springa :DD
Det kommer han nog gilla! Mamma hade släppt han på banan för några dagar sen och han hade varit jätte busig sa hon^^
Tar med kamran när jag släpper han förstås!

Pappa kom hem med någon jul tallrik som han fick från jobbet nu, det var skit gott!





Min älskade ♥


/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0