Lektionen.

Fick Kajsa på lektionen. Hon var ganska, ah, vet inte riktigt vad jag ska säga, hon lyssnade inte på mig om man kan säga så^^ Hon lixsom ställde sig utåt, och när man försökte jobba henne i form så bara slängde hon med huvudet och stannade typ.
Hon var verkligen inte min typ av häst om man säger så^^ Men hon var otroligt skön att sitta på iaf!
Frågade Maria om jag och Vendela kunde få byta, eftersom hon brukare rida Kajsa, så då fick jag rida Easy^^
Hon var jätte fin , fast man fick ha glappande tyglar för hon gillade typ inte att man jobbade med sträckt tyglar eller något vad jag förstog?xd
Hon bara slängde med huvudet osv. Men det kändes bättre än när jag red  Kajsa iaf !

Nu behöver ni bara vänta tills Lördag, sen får ni veta vad det är vi ska göra^^:D
Nu kom världens bästa vän Emmelie förbi kl halv 10 på kvällen och lämmnade ett foto på mig och Tamlin, tack så mycket!♥




Kajsa!


Hittade ingen bild på Easy ;/


/ Olivia♥


Kommentarer
Postat av: josefine

Grymt fin ponny du har på din header!! Gilla =)

2010-12-03 @ 14:29:48
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0