Hejsan!

Har precis ätit plankstek, mums! Filmen igår var jätte bra, vi skämde ut oss för hela bion, men visst, kan ju bara säga att jag älskar mina ank kompisar!♥

Idag har jag haft riddarträning, sista riddar träningen på jätte länge då jag har bestämmt mig för att sluta.

Men jag tycker det gick ganska bra, fick Boran igen, han var typ skit pigg idag:o Ville inte stå still någon gång typ! Vi körde lite tunering oså, gick väll bra, kan ju bara säga att vårat lag vann ganska överlägset(y)

Sen satt vi och snackade lite på kullen efter det, åt min mat också, skrittade Tamlin också och mamma kolla och hon tyckte han såg jätte fin ut! Till och med när jag travade en liten stund på en volt för att se om han reagera något då, mend det gjorde han inte !:''D

Sen har vi varit på Charlies och kollat på några nya stövlar till mig, hittade ett par som var supersnygga och till ett väldigt bra pris! Men nu ska jag packa sen drar jag till min ank mamma och sover där :*   

 

Kan ju bara säga att blogg.se har damp på min dator, kan inte ladda upp min namnskylt eller bild-.-

/olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0