GOTT NYTT ÅR!

GOTT NYTT ÅR ALLA LÄSARE!!!! :D
Hoppas att ni kommer att följa mej & min ponny 2011 :D
2011 ska bli det bästa året nånsin<3
tillsammans med min underbara ponny ♥

2011's förbättringar än 2010:
uppdatera mer på bloggen!
mera bilder & outfits!
bättre mej på läxorna! (så att jag får bra betyg (;!)
planera bättre!
Träna ännu mera än vad jag gör nu!
och sen är det säkert mycket, mycket mer!
 
MÅL med Polar 2011:
Ut och tävla Lokalt med Polar!
Få henne i stadig form i skritten,traven & galoppen!
Hoppa en bana på 110 cm!
få henne mera koncentrerad på mej och inte på massa annat!
 
HOPPAS ATT NI FÅR ETT GOTT SLUT & ETT UNDERBART 2011!!!! <3


Kommentarer
Postat av: emma

heej, fin blogg :D

gott nytt år, hoppas det går bra med alla förbättringar :)

2010-12-31 @ 21:41:45
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0