förebilder! :D

hej det är väääligt många som har undrat vilka mina förebilder är ;D
och nu tänkte jag berätta det :D
i hoppning av ungdoms ryttare så är det:
hannah norman! :D en otroligt duktig ryttare som kämpar & satsar allt!
en ryttare som ligger på väldigt hög nivå! Hon är mkt duktig i markarbetet oxå!
hon har jätte fin hoppstil :D
HANNAH NORMAN (L)


i hoppning av vuxna/äldre ryttare så är det:
Jonna friman! :D En jätte duktig ryttare som verkligen kan!
hon satsar allt! och hon är oxå jätte duktig inom markarbete!
en ryttare som ligger på väldigt hög nivå!
JONNA FRIMAN (L)

i dressyren av ungdoms ryttare så är det:
evelinn åkerman! :D en sjukt duktig ryttare som satsar!
hon har väldigt fin sits & hon har sjukt bra samarbete med hästen!
en rytatre som tävlar på hög nivå!
EVELINN ÅKERMAN (L)

i dressyren med lite äldre/vuxna ryttare så är det:
ingrid skoog! :D en otriligt duktig ryttare som verkligen kämpar och kan!
älskar hennes sits & allt i hennes ridning!
tävlar oxå på ganska hög nivå!




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAH ingrid tävlar inte på hög nivå :P Evelina har gått om henne för länge sen xD

2010-08-01 @ 23:32:42
Postat av: Hilda

Hej!

gud vad söt/fin blogg du har<3

du får gjärna besöka och komentera min varje dag<3 jag ska iaf besöka din varje dag!



Kram<3

2010-08-02 @ 10:26:46
URL: http://pontiuslove.blogg.se/
Postat av: Ridsport "Nyheter"

Fin blogg :) Besök & kommentera gärna min blogg :)

2010-08-02 @ 15:25:21
URL: http://ridsportnyheter.blogg.se/
Postat av: Anonym

linn ingvarsson tävlar på mke högre nivå än ingrid

2010-08-07 @ 08:56:00
Postat av: ida (a)

Jag har ridit jonna frimans häst :D

Min kompis rider hennes häst :D

2010-08-10 @ 22:45:43
Postat av: Jonna

hej!!

Vilken fin blogg du har jätte roligt och läsa om dig =)

2010-08-13 @ 21:38:53
URL: http://jonnafriman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem bryr sig om linn ingvarsson tävlar på högre nivå än ingrid? de är ju ingrid som är johannas förebild? de finns väll förfan mååånga som tävlar på högre nivå än ingrid. men hon är duktig för de. vafan tänker folk me ibland -.-'

2010-08-17 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0